torsdag 29. oktober 2015

N o t e b o o k s


Jeg får aldri nok av fine notatbøker! Kanskje fordi jeg elsker å skrive lister over ting som skal gjøres:) Ofte er det hundre tanker og ting som bør gjøres, da syns jeg det er enklere å skrive ned alt og få litt struktur. Så krysser jeg av utover dagen eller uken:)

Notatbøkene mine ligger både her og der, og da er det jo hyggelig at de er fine å se på:)
Jeg har bøker både med og uten linjer! Da jeg først så notatbøkene fra Dear Maison ble jeg forelsket! De er så enkle i designet og så utrolig flotte å se på! 


En av seriene våre heter Black and White, her er notatboken svart på den ene siden og hvit på den andre siden. Så du velger selv hvilken side du vil ha i front:) Bøkene har linjer så her er det bare å starte med å skrive lister eller andre notater:)








Du finner flere varianter i nettbutikken!


Så kommer vi til notatbøkene du finner i serien som heter Stone! Marmor har vært populært en stund nå, og jeg kan godt forstå hvorfor. Det er jo utrolig vakkert! I denne serien er det fire ulike notatbøker som går i fargene hvit, rosa og svart. Tre av bøkene heter marmor og den siste heter black crack. Disse bøkene har blanke ark, så her kan du både skrive, regne og tegne:) Disse bøkene er også utrolig flotte til menn, tenker da spesielt på de svarte! Har selv en mann som har black crack på jobben hvor det skribles ned regnestykker, huskelister og møtereferat! Kjenner du en kjekk eller snill mann så kanskje dette kan være noe å gi bort til jul??



 Black Marble


 Pink Marble


Black Crack


White Marble


 White Marble med gullskrift
 

Black Marble pynter opp på skrivebordet!


Notatbøkene har blanke sider...


 Noe som er perfekt om du vil ha full kreativ frihet! Det er god plass til huskelister, regnestykker, modeller, tankekart, tegninger osv....



Du finner mer info om notatbøkene i nettbutikken
www.funliving.no


Husk også at vi har de fine blyantene våre som går i svart, rosa eller hvit! Utrolig fint å kombinere:) Perfekt å sette sammen til et lite gavesett;)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar