onsdag 7. oktober 2015

Kate Moss


I love Kate!

Endelig har jeg fått bildet jeg har hatt så lyst på, nå henger det i stua mi og jeg er super fornøyd!



Dere ser også noen av mine andre favoritter! Papirposene fra Be- poles er kjempe praktiske! I den brune posen på bildet ligger hele togsettet til minstemann i familien;) Smart eller hva?? Jeg er også veldig fornøyd med lysboksene vi har fått inn! Super enkelt å bruke den og å bytte tekst. Jeg har valgt å bruke batterier i min, så slipper jeg ledninger! Lysboksen er like fin når den slått av som når den er tent, så det fungerer utmerket!


Vi har fortsatt noen mini krakker igjen på lager, fine i stua med lys, eller du kan ha den på kjøkkenet med lys, krydder, håndsåpe eller noen annet fint:) 

Håper du ble litt inspirert:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar