fredag 26. september 2014

Da var det helg igjen :)

Jeg skjønner ikke hvor dagene blir av? Nå er det plutselig fredag igjen!!

Håper alle har hatt en fin uke og skal nyte helgen som kommer!

Nå når det er helg så syns jeg det er lov til å kose seg litt:) Jeg er veldig glad i iskrem så det står på menyen i kveld:) Jeg har brukt noen av cupcake formene mine til å servere i! Da blir med med en gang litt flottere, har i tillegg hatt noen hvite sjokoladehjerter og litt kokos på;) Ikke mer som skal til for å få isen til å se ganske så smaskig ut!! Dette er jo også supert om man skal ha gjester og ikke har all verden av tid!






Formene finner du i nettbutikken:) Vi har også andre mønster! Husk at du også kan bruke formene til å servere godteri, popcorn, alt av bakevarer og tilbehør som f.eks pommes frites!

God helg!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar