søndag 18. mai 2014

Inspiration board

Vi holder på å lage et lite hjemmekontor, og nå er jeg ferdig med vår insprasjonsvegg! Inspirasjonsveggen består av mange forskjellige bilder som jeg syns er fine og som kan inspirere, gi motivasjon og gi meg et lite spark bak når det trengs:)

Jeg har valgt bilder av alt fra vakker natur som hvite strender, turkist hav, snøfylte vidder, og høst trær med sine fantastiske farger! Bilder av inspirerende interiør, arkitektur og reisemål. Fristende mat, søtsaker og drikke. Flotte dyr, mennesker, klær og smykker! Sammen blir det en herlig miks både i farger og motiver.




Veggen lagde jeg ved å male en vanlig hvit vegg med magnetmaling. Jeg teipet inn et firkantet område som jeg syns var i passe størrelse og malte med rull inni denne. Jeg malte tre strøk for å være sikker på at det skulle fungere bra med magnetene:) Du kan velge om du vil male over magnetmaling igjen med annen farge, jeg valgte å droppe dette da jeg syns det ble kult med den grå bakgrunnen. Du kan også velge å male over magnetmalingen med tavlemaling, da kan du også skrive på den.





Det er mange måter å lage en inspirasjonsvegg på! Du kan henge bilder og annet på tavler, i rammer, på en snor, det er bare å bruke fantasien! Under ser dere noen bilder av andre fine løsninger :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar