onsdag 18. mars 2015

Think Green


For en stund siden gikk vi til innkjøp av en juice maskin. Dette er noe vi ha snakket om lenge, men vært litt usikre på om vi skulle gå til anskaffelse av. Det ser jo så utrolig godt og fresht ut med hjemmelagd juice! Men det tar tid å lage og jeg var redd jeg skulle bruke maskinen en ukes tid før jeg ble lei. Nå har det gått noen måneder, den står fortsatt framme på kjøkkenbenken og ja den blir brukt;)

Vi lager alt fra vanlig appelsin og eple juice til ulike grønnsaksjuicer.

Her kommer en av mine favoritter:

Grønnkål
Eple
Ananas
Citron
Ingefær

Jeg pleier å bruke en hel ananas, tre stk epler, en halv citron, en halv pose grønnkål og saften av ca 5 cm revet ingefær. Da har du ca 3 glass. Alltid greit å lage så du kan ha litt i kjøleskapet under dagen:)

Super enkelt og veldig godt!!







Drikkedunken jeg pleier å drikke juice av er fra nettbutikken. De har vært super populære så de er dessverre utsolgt, men de kommer inn igjen i juni! Du kan forhåndsbestille de allerede i dag under preorder i butikken:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar