tirsdag 3. februar 2015

Black and White


Her kommer noen av mine sorte og hvite favoritter:)

 

Jeg har blitt veldig glad i den personlige fødselstavlen vi har av den lille prinsen vår. 


Tallow lysene fra Ontwerpduo finner dere i mange ulike farger i nettbutikken - www.funliving.no 
Lysene er små kunstverk i seg selv!
 

Vasen er fra House doctor, den er like fin både med og uten noe oppi:) Veldig praktiskt å kunne ha vaser framme uten å måtte passe på å ha noe i de;)


Clutch fra Ysl, verdens beste håndkrem fra Lilla Bruket!

Bordet er fra Snowdrops Copenhagen, dette og mange av mine andre favoritter finner du mer info om i butikken.




 


3 kommentarer:

  1. Hei:)
    Hvor har du funnet rammen til fødselstavlen?

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Hvor har du funnet rammen til fødselstavlen?

    SvarSlett
  3. Hei Maren:) Jeg tror jeg kjøpte den på Ikea.

    SvarSlett