tirsdag 22. juli 2014

Forfriskende i ferien!

Jeg koser meg med ferie og sol, det har dessverre vært litt lite tid til bloggen de siste ukene.. Bruker tiden med den fine familien min, vi har vært ute å reist og skal snart på en liten tur igjen! Tenkte dele mer med dere fra ferien senere:) Håper dere alle nyter sommeren!! Her i Oslo har det vært utrolig flott vær siste tiden!! 

Skal ut i solen straks, men måtte bare titte innom å vise dere hva jeg lagde i dag:)

Jeg har nemlig testet ut coffe cubes, som jeg hadde en innlegg om for en tid tilbake siden. Og det ble faktisk kjempe godt!!
Det er super enkelt!! Tok espresso i en isbitform og la i fryseren! Så tok jeg bare melk og litt sjokolade og hadde isbitene oppi når de hadde fryst:)





Drikkedunken jeg brukte er fra House doctor, du finner den i nettbutikken! De er også fine til å ha lemonade, smoothies eller noe annet godt i! Fint å servere gjestene en velkomstdrink i også:)

Ha en strålende dag!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar